Галузеві рішення

CRM для постачальника електроенергії

Як працює CRM OneBox для постачальника електроенергії

Додаток дозволяє автоматизувати процеси по постачанню електроенергії, починаючи від закупівлі у постачальника до кінцевого споживача.

Як працює:
  • Для кожного кінцевого споживача формується картка контакту, в яку вноситься повна інформація про данного клієнта.
  • За кожним клієнтом закріплюються точки обліку з адресами об’єктів, до яких необхідно доставити електроенергію.
  • За допомогою налаштованого бізнес-процесу замовлення на поставку електроенергії в особистому кабінеті можна замовити для певного об'єкта на місяць (можна індивідуально налаштувати період ) кількість електроенергії, яку він планує спожити.
  • Далі в автоматичному режимі виставляється договір та рахунок на постачання електроенергії з реквізитами для оплати.
  • Після отримання коштів від клієнта дана інформація буде відображатись як у кабінеті клієнта так і в адміністративній панелі OneBox.
  • В кінці місяця клієнт вносить показники спожитої енергії на основі яких розраховується кількість використаної енергії за за період і якщо кількість споживаної енергії менше, ніж було замовлено на період, відбувається перерахунок та грошові кошти переносяться на наступний період, якщо було більше спожито, чим було замовлено клієнтом, виставляється рахунок на погашення заборгованості.
  • На основі процесів, по постачанню електроенергії система в автоматичному режимі, може формуватися звіти для більш детального аналізу (показники, які будуть виводитись, можуть бути вибрані з наявної бібліотеки відповідно до ваших вимог)

Додаток можна змінити, програмувати та налаштовувати під свій бізнес. Ви можете зробити це самостійно за нашою документацією або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програм.

Скріншоти «СRM для постачальника електроенергії»