Галузеві рішення
CRM для інтернет-магазину дитячих товарів
Як працює CRM для інтернет-магазину дитячих товарів
Додаток дозволяє автоматизувати процеси інтернет-магазину з продажу дитячих товарів.
Що реалізовано в в додатку:- Завантажена база контактів в систему;
- Налаштований інтерфейс картки контакту;
- Завантажена база продуктів в систему;
- Налаштований інтерфейс картки продукту;
- Підключені і налаштовані поштові скриньки співробітників в системі;
- Підключена і налаштована інтеграція з Prom.ua;
- Підключена і налаштована інтеграція з TurboSMS;
- Підключена і налаштована інтеграція з Новою поштою;
- Створений і налаштований бізнес-процес замовлення-клієнта;
- Створений і налаштований бізнес-процес дропшіппінг;
- Створена і налаштована структура компанії;
- Налаштовані права доступу працівників відповідно до структури підпорядкування;
- Налаштовані способи доставки і оплати;
- Створені і налаштовані звіти для ведення комерційної діяльності інтернет-магазину;
- Налаштований інтерфейс особистого кабінету клієнта;
- Створений алгоритм автоматизації роботи особового кабінету клієнта;
- Налаштований мобільний додаток.
Додаток можна змінити, програмувати та налаштовувати під свій бізнес. Ви можете зробити це самостійно за нашою документацією або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програм.
Скріншоти «CRM для інтернет-магазину дитячих товарів»
Відео: