Галузеві рішення
CRM OneBox для інтернет-магазину
Що реалізовано у додатку:
- Завантажена база контактів в систему;
- Налаштований інтерфейс картки контакту;
- Завантажена база продуктів в систему;
- Налаштований інтерфейс картки продукту;
- Підключені і налаштовані поштові скриньки співробітників в системі;
- Підключена і налаштована інтеграція з Prom.ua;
- Підключена і налаштована інтеграція з TurboSMS;
- Підключена і налаштована інтеграція з Новою поштою;
- Створений і налаштований бізнес-процес замовлення-клієнта;
- Створений і налаштований бізнес-процес дропшіппінг;
- Створена і налаштована структура компанії;
- Налаштовані права доступу працівників відповідно до структури підпорядкування;
- Налаштовані способи доставки і оплати;
- Створені і налаштовані звіти для ведення комерційної діяльності інтернет-магазину;
- Налаштований інтерфейс особистого кабінету клієнта.
Додаток можна змінити, програмувати та налаштовувати під свій бізнес. Ви можете зробити це самостійно за нашою документацією або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програмістів.
Скріншоти «CRM OneBox для інтернет-магазину»
Відео: