Галузеві рішення

CRM для інтернет провайдера

Як працює CRM для інтернет провайдера

За допомогою цього додатка Ви зможете автоматизувати білінгову систему яка вкрай необхідна для надання своїх послуг клієнтам, тобто простими словами - всі процеси які потрібні для інтернет провайдера будуть реалізовані в цьому додатку.

Які модулі налаштовані в додатку:
  • Модуль по роботі з формуванням бази контактів клієнтів;
  • Завантаження бази контактів клієнта в систему;
  • Модуль по роботі з формуванням бази продуктів клієнта;
  • Завантаження бази продуктів клієнта в систему;
  • Створення та налагодження автоматизації бізнес-процесу для обробки вхідних звернень по телефону;
  • Створення та налагодження автоматизації бізнес-процесу для обробки пропущених дзвінків;
  • Створення та налагодження автоматизації бізнес-процесу для обробки імейлів;
  • Створення та налагодження автоматизації бізнес-процесу для підключення нових клієнтів;
  • Створення та налагодження автоматизації бізнес-процесу для попереднього обстеження можливості підключення;
  • Створення та налагодження автоматизації бізнес-процесу для виклику майстра;
  • Створення та налагодження автоматизації бізнес-процесу для будівництва нової мережі;
  • Створення та налагодження автоматизації бізнес-процесу для закупівлі ТМЦ (товарно-матеріальні цінності);
  • Створення та налагодження автоматизації бізнес-процесу для видачі ТМЦ (товарно-матеріальні цінності);
  • Створення та налагодження автоматизації бізнес-процесу для додавання нових платежів;
  • Створення та налагодження автоматизації бізнес-процесу для фіксування підключених послуг клієнтів;
  • Налаштування підрахунку заробітної плати для співробітників;
  • Реалізація довідників для зберігання точок підключення і вільних ip адрес;
  • Налаштування інтеграції між OneBox і біллінгом клієнта (! Важливо це виконується в рамках додаткового доопрацювання в разі можливості забору даних по API або безпосередньо з бази даних клієнта);
  • Підключення і настройка інтеграції з телефонією;
  • Підключення і настройка інтеграції з платіжними системами для отримання оплат від клієнтів;
  • Підключення і настройка інтеграції з Google Maps;
  • Підключення і настройка інтеграції з viber;
  • Підключення і настройка інтеграції з sms сервісом (наприклад Turbosms);
  • Підключення і настройка інтеграції з чатами (наприклад Jivosite);
  • Налаштування шаблонів документів для укладання договорів на послуги, виставлення рахунків на оплату послуг клієнтам і т.д.

Додаток можна змінити, програмувати та налаштовувати під свій бізнес. Ви можете зробити це самостійно за нашою документацією або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програм.

Скріншоти «CRM для інтернет провайдера»