Галузеві рішення

CRM для стоматологічних клінік

Як працює CRM для стоматологічних клінік

Додаток дозволяє автоматизувати процеси, які використовуються для щоденної роботи в стоматологічних клініках.

Що реалізовано у додатку:
  • Завантажена база контактів (пацієнтів) у систему;
  • Налаштовано інтерфейс картки пацієнта;
  • Завантажено базу послуг клініки в систему;
  • Налаштовано інтерфейс картки послуг;
  • Створено та налаштовано бізнес-процес "Візит пацієнта";
  • Створено та налаштовано бізнес-процес "План лікування";
  • Налаштовано календар записів пацієнтів;
  • Налаштований графік роботи лікарів та асистентів;
  • Настроен функционал загруженности кабинетов;
  • Налаштовано функціонал завантаженості кабінетів;
  • Налаштовано базові звіти згідно з цим видом діяльності;
  • Налаштовано функціонал розрахунку заробітної плати за лікарями та асистентами;
  • Налагоджено функціонал складського обліку для своєчасного замовлення матеріалів для клініки;
  • Створено шаблони документів згідно з цим видом діяльності.

Додаток можна змінити, програмувати та налаштовувати під свій бізнес. Ви можете зробити це самостійно за нашою документацією або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програм.

Скріншоти «CRM для стоматологічних клінік»

Відео: