Галузеві рішення

CRM коригування замовлень на складі

Як працює CRM коригування замовлень на складі

Додаток стане доповненням до вашого БП замовлення клієнта, а саме відповідатиме за передачу даних на замовлення вашому комірникові в телеграм або viber.

Як працює:
  • Система збирає необхідні дані за замовленням для комірника.
  • Далі за допомогою автоматизації відбуватиметься передача даних через бота вашому співробітнику на складі.
  • Також є можливість коригування передачі даних, Ви зможете передати всю необхідну інформацію по продуктам що в замовленні, а також індивідуальні дані на замовлення.
  • Так само ваш комірник зможе задавати питання по замовленню через месенджер для швидкої відповіді.

Додаток можна міняти, програмувати і налаштовувати під свій бізнес. Ви можете це робити самостійно по нашій документації або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програмістів.

Скріншоти «CRM коригування замовлень на складі»