Галузеві рішення

CRM для агентства з працевлаштування

Як працює CRM для агентства з працевлаштування

За допомогою цього додатка Ви зможете автоматизувати процеси які необхідні для надання рекрутингових послуг.

Які модулі налаштовані в додатку:
  • Налаштований інтерфейс картки кандидата без зайвих полів, що дозволяє користуватися цією функцією без додаткового дискомфорту;
  • Налаштований інтерфейс картки вакансії;
  • Налаштований інтерфейс картки роботодавця;
  • Налаштований бізнес-процес роботи з потенційними претендентами;
  • Налаштований бізнес-процес роботи з потенційними роботодавцями;
  • Налаштований функціонал отримання заявок кандидатів з сайту (! Важливо сайт може бути на будь-якій платформі головне щоб була можливість відправити замовлення API запит в OneBox або ж на email лист із заявкою. В даному додатку заявки будуть приходити на пошту, а далі імпортуються за допомогою preg- шаблону в Crm Onebox);
  • Налаштована інтеграція з Viber;
  • Підключена і налаштована інтеграція з смс-сервісами;
  • Налаштований бізнес-процес обробки анкет;
  • Налаштований бізнес-процес бізнес-процесу узгодження;
  • Налаштований бізнес-процес збору документів;
  • Налаштований функціонал обмеження на додавання кандидатів до картки вакансії;
  • Налаштований функціонал підбору вакансій.
Які нестандартні рішення реалізовані в даному додатку:
  • Функціонал додавання досвіду роботи в картку кандидата. У картці кандидата (контакту) реалізовано відображення досвіду роботи у вигляді табличній частині за допомогою бізнес-процесу з кнопкою додавання в картці кандидата.
  • Функціонал підбору вакансій реалізований таким чином, що система шукає кандидата згідно навичок, які вимагає роботодавець. У додатку реалізовані бізнес-процеси "Вакансія" і "Обробка анкет", в свою чергу менеджери по роботі з роботодавцями (B2B) вносять вакансії (процеси) в систему, формуючи базу для підбору, а менеджери B2C обробляють анкети кандидатів, заповнюючи інформацію по їх анкетами і вказуючи їх Скіл. Таким чином був зроблено поліпшення блоку інтерфейсу процесу "Останні процеси клієнта", який маючи анкету кандидата (де прописані всі його навички - вони ж копіюються в процес обробки анкет, що представляє собою мультисписок) - відображає всі процеси (по всім контактам) у яких хоча б одне значення навички збігається хоча б з одним значенням навику вакансії.

Додаток можна змінити, програмувати та налаштовувати під свій бізнес. Ви можете зробити це самостійно за нашою документацією або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програм.

Скріншоти «CRM для агентства з працевлаштування»

Відео: