Галузеві рішення

CRM для компанії з продажу шин

Як працює CRM для компанії з продажу шин

Додаток дозволяє автоматизувати процеси які щодня використовуються шинним центром при продажу та сервісному обслуговуванні автомобілів.

Що реалізовано в в додатку:
  • Налаштований функціонал по роботі з базою контактів.
  • Буде проведена завантаження бази контактів клієнта в систему.
  • Налаштований функціонал по роботі з базою продуктів.
  • Буде проведена завантаження бази продуктів клієнта в систему.
  • Налаштований функціонал структури компанії.
  • Підключена і налаштована інтеграція з телефонією Бінотел.
  • Підключена і налаштована інтеграція з поштовими скриньками клієнта.
  • Підключена і налаштована інтеграція з сервісом TurboSMS.
  • Підключена і налаштована інтеграція зі службою доставки Нова пошта.
  • Підключена і налаштована інтеграція зі службою доставки Інтайм.
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес продажів.
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес резерву.
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес роботи з лідом.
  • Налаштований функціонал звітності з продажу в системі.
  • Налаштований функціонал kpi співробітників.
  • Налаштований функціонал організації складського обліку (відображення інформації про наявність в замовленні, відправка прайсів клієнтам, автоматична націнка на товари).
  • Налаштована інтеграція з сайтом клієнта (передача продуктів і залишків на склад, отримання інформації про записи на сервіс з сайту, отримання замовлень з сайту).
  • Підключена і налаштована інтеграція з Google Analytics.
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес сервіс.
  • Підключена і налаштована інтеграція з Viber.
  • Підключена і налаштована інтеграція з Telegram.

Додаток можна міняти, програмувати і налаштовувати під свій бізнес. Ви можете це зробити самостійно по нашій документації або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програмістів.

Скріншоти «CRM для компанії з продажу шин»