Галузеві рішення
CRM для компанії з продажу шин
Як працює CRM для компанії з продажу шин
Додаток дозволяє автоматизувати процеси які щодня використовуються шинним центром при продажу та сервісному обслуговуванні автомобілів.
Що реалізовано в в додатку:- Налаштований функціонал по роботі з базою контактів.
- Буде проведена завантаження бази контактів клієнта в систему.
- Налаштований функціонал по роботі з базою продуктів.
- Буде проведена завантаження бази продуктів клієнта в систему.
- Налаштований функціонал структури компанії.
- Підключена і налаштована інтеграція з телефонією Бінотел.
- Підключена і налаштована інтеграція з поштовими скриньками клієнта.
- Підключена і налаштована інтеграція з сервісом TurboSMS.
- Підключена і налаштована інтеграція зі службою доставки Нова пошта.
- Підключена і налаштована інтеграція зі службою доставки Інтайм.
- Налаштований і автоматизований бізнес-процес продажів.
- Налаштований і автоматизований бізнес-процес резерву.
- Налаштований і автоматизований бізнес-процес роботи з лідом.
- Налаштований функціонал звітності з продажу в системі.
- Налаштований функціонал kpi співробітників.
- Налаштований функціонал організації складського обліку (відображення інформації про наявність в замовленні, відправка прайсів клієнтам, автоматична націнка на товари).
- Налаштована інтеграція з сайтом клієнта (передача продуктів і залишків на склад, отримання інформації про записи на сервіс з сайту, отримання замовлень з сайту).
- Підключена і налаштована інтеграція з Google Analytics.
- Налаштований і автоматизований бізнес-процес сервіс.
- Підключена і налаштована інтеграція з Viber.
- Підключена і налаштована інтеграція з Telegram.
Додаток можна міняти, програмувати і налаштовувати під свій бізнес. Ви можете це зробити самостійно по нашій документації або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програмістів.
Скріншоти «CRM для компанії з продажу шин»