Галузеві рішення

CRM для станції технічного обслуговування автомобілів

Як працює CRM для станції технічного обслуговування автомобілів

В даному додатку автоматизовані і налаштовані процеси які необхідні для щоденного використання на станціях по обслуговуванню автомобілів.

Які модулі налаштовані в додатку:
  • Налаштований модуль по роботі з базою контактів;
  • Буде проведена завантаження бази контактів клієнта в систему, а також виконана настройка інтерфейсу картки контакту;
  • Підключений модуль прав доступу співробітників;
  • Буде підключена і налаштована автоматизація з IP-телефонією (наприклад Binotel);
  • Підключений і налаштований модуль по роботі з поштовими скриньками;
  • Буде підключений і налаштований модуль роботи смс - сервісу (наприклад Turbosms);
  • Підключений модуль нової пошти і налаштовані автоматичні дії зі зміни статусів служби доставки Нова Пошта;
  • За бажанням клієнта можна реалізувати прийом заявок з сайту клієнта (сайт може бути на будь-якій платформі головне щоб була можливість відправити замовлення API запит в OneBox або ж на email лист із замовленням);
  • Підключена і налаштована інтеграція з Приват24;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес замовлення клієнта;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес із закупівлі запчастин;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес заробітної плати. Розроблено систему нарахування заробітної плати для співробітників залежно від певних показників наприклад -% від маржі,% обороту, і т.д. (! Важливо за бажанням клієнта можна налаштувати нарахування за іншими показниками);
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес планування зустрічей;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес нагадування клієнту про необхідність проходження технічного огляду;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес для ведення бази автомобілів клієнтів автосервісу;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес для відділу логістики;
  • Налаштування стандартних звітів;
  • Підключений модуль KPI і налаштована автоматизації показників для співробітників з урахуванням побажань клієнта;
  • Налаштовані шаблони документів згідно особливостей сфери діяльності;
  • Підключений і налаштований модуль складського обліку;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес замовлення постачальнику;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес доставлені продукти;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес повернення клієнта;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес повернення постачальнику;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес гарантійний ремонт;
  • Підключений і налаштований модуль зобов'язань в системі.

Додаток можна змінити, програмувати та налаштовувати під свій бізнес. Ви можете зробити це самостійно за нашою документацією або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програм.

Скріншоти «CRM для станції технічного обслуговування автомобілів»

Відео: