Галузеві рішення

Автоматизація роботи сервісного центру

Як працює Автоматизація роботи сервісного центру

Програма автоматизації сервісного центру з ремонту та продажу техніки дозволяє оптимізувати процеси, які щодня використовуються в роботі центрів.

Що реалізовано у додатку:
  • Налаштовані та автоматизовані бізнес-процеси групи (Просте завдання, замовлення деталей, переміщення тощо);
  • Налаштовані та автоматизовані бізнес-процеси групи замовлень (прийом пристрою, ремонт пристрою, зберігання пристрою, видача пристрою, замовлення постачальнику тощо);
  • Налаштовані та автоматизовані бізнес-процеси групи історія звернень (Уточнення вартості ремонту, форма на сайті на передзвон (сайт може бути на будь-якій платформі головне щоб була можливість відправити замовлення API запит у OneBox або ж на email лист із замовленням) тощо);
  • Налаштований та автоматизований бізнес-процес роздрібний продаж;
  • Налаштований та автоматизований бізнес-процесів групи фінансів;
  • Підключено інтеграцію з Facebook;
  • Реалізовані шаблони документів, які необхідні для даного напряму бізнесу (накладне замовлення, договір зберігання, договір на ремонт техніки, товарний чек, квитанція тощо);
  • Створено шаблони документів для друку на чековому принтері;
  • Створено шаблони цінників;
  • Підключено та настроєно функціонал мобільного додатка особистого кабінету клієнта.

Конфігурація автоматизації сервісного центру має функціонал який можна змінювати, програмувати та налаштовувати під свій бізнес. Ви можете робити це самостійно за нашою документацією або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програмістів. Автоматизація сервісного центру необхідна в роботі абсолютно кожному підприємству - автоматизуйте свою роботу прямо зараз!

Скріншоти «Автоматизація роботи сервісного центру»