Галузеві рішення
CRM для навчального центру
За допомогою цієї програми Ви зможете автоматизувати процеси які використовуються щодня онлайн(офлайн) школами, навчальними центрами, тощо.
Огляд рішення продемонстрований на прикладі школи з вивчення іноземних мов але може бути адаптоване для будь-якої компанії, що займається навчанням.
Які модулі налаштовані у додатку:- Бізнес-процес для запуску курсу та планування занять.
- Бізнес-процес “Нові клієнти (лід)” для роботи з потенційними клієнтами. Передбачає нагадування про дзвінок, короткі скрипти для менеджера на етапах, формування документів та запису на курс.
- Бізнес-процес “Розклад занять” який допомагає викладачам та адміністраторам відслідковувати свій графік та робити відмітки про відвідування студентів.
- Створення курсів (продуктів) з можливістю прописувати структуру уроків, що зручно якщо ви проводите навчання по ідентичній програмі щоразу. Курсів можна створювати необмежену кількість.
- Відображення “Розкладу” та “Курсів” у вигляді списку, календаря, канбан, GTD, тощо.
- Налаштований звіт “Продажі”, який показує кількість та вартість проданих курсів у розрізах дати, курсу, тощо.
- Налаштований звіт “Відвідування” для аналізу ефективності студентів.
- Налаштований бізнес-процес для роботи з внутрішніми задачами в компанії.
- Підключення інтеграції з сайтом для імпорту заявок; підключення інтеграції з мессенджерами (Viber, Telegram) чи соц. мережами (Instagram, Facebook).
- Налаштування особистого кабінету для студентів в якому вони зможуть побачити розклад занять та домашні завдання, тощо.
- Налаштування фінансового обліку в системі. Структурування категорій витрат та доходів.
- Різноманітні звіти: Cashflow, Pnl, продуктивності менеджерів та багато інших.
- Інтеграції з телефонією, сервісами смс розсилки, поштою.
Додаток можна змінювати, програмувати і налаштовувати під свій бізнес. Ви можете зробити це самостійно по нашій документації чи за допомогою сторонніх компаній чи індивідуальних інтеграторів.
Скріншоти «CRM для навчального центру»
Відео: