Галузеві рішення
CRM для доставки дієтичного харчування
Як працює CRM для доставки дієтичного харчування
Додаток дозволяє автоматизувати процеси, починаючи з прийому замовлення від клієнта, формування меню , придбання складових для приготування страв, сам процесс приготування та доставку готової продукції до кінцевого споживача.
Як працює:- Спочатку клієнт на сайті (веб -сайт може бути на будь -якій платформі, головне, щоб була змога надіслати API запит для замовлень в OneBox або на електронну пошту лист із замовленням) вибирає меню, яке цікавить, вносить свої дані та оформляє замовлення. (! Важливо, в системі OneBox реалізовано функціонал підбору меню за допомогою налаштованих формул та справочників, на основі таких показників клієнта: стать, вага, зріст, образ життя тощо).
- Далі менеджер у телефонному режимі (можна використовувати viber/telegram/) зв'язується з клієнтами для підтвердження замовлення. ! Важливо в даному додатку замовлення формуються не день в день, а на наступний день (якщо необхідно змінити логіку роботи це можна зробити за допомогою індивідуальних налаштувань).
- Після підтвердження замовлень в кінці дня складається список замовлень меню клієнтів та відправляються:
- поварам, які безпосередньо будуть приймати участь в процесі приготування з точними пропорціями, які необхідно використовувати для приготування кожного з блюд - для автоматичного підрахунку даних відносно ваги брутто/нетто спочатку вноситься база продуктів в систему, на основі продуктів створюється база страв для кожного, з яких додаються складові продукти.Таким чином ми отримуємо повний виробничий процес.
- менеджеру по закупкам, який чітко розуміє скільки йому потрібно закупити продуктів для того, щоб приготувати таку кількість блюд, які були замовлені клієнтами.
- Після того, коли все приготувалось, запускається процес на збірку замовлень, менеджер перевіряє дані клієнта: адресу доставки, оплату замовлення та далі переводить замовлення на етап, який відповідає за формування розрахунку оптимального маршруту.
- Усі записи відправляються в "Муравьиную логистику", де формується оптимальний маршрут згідно якого повинен слідувати кур'єр, щоб доставити замовлення у короткі терміни.
- На основі замовлень клієнтів у системі CRM OneBox для цього додатку формуються такі звіти: звіт по каналам замовлень звідки надійшло замовлення, звіт про оплату клієнтів, звіт по партнерам які можуть використовувати послуги по приготуванню меню у данного постачальника.
Додаток можна змінити, програмувати та налаштовувати під свій бізнес. Ви можете зробити це самостійно за нашою документацією або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програм.
Скріншоти «CRM для доставки дієтичного харчування»