Галузеві рішення

CRM для клініки та медичного центру

За допомогою цієї програми Ви зможете автоматизувати процеси, які використовуються щодня в роботу медичних центрів.

Які модулі налаштовані у додатку:
  • Бізнес-процеси "Звернення" для роботи з потенційними клієнтами;
  • Відображення звернень у вигляді “Канбан” з можливістю визначення завантаженості лікарів.
Інтерфейс адміністратора:
  • Бізнес-процес для реєстрації відвідувань клієнтів (можливість реєстрації відвідування за номером телефону, ПІБ );
  • Календар із відображенням розкладу лікарів у розрізі вибраних періодів;
  • Бізнес-процес для автоматизації розрахунку заробітної плати лікаря;
  • Відображення та можливість планування робочого графіка;
  • Автоматичні нагадування клієнтам про їх запис;
  • Звіт з відвідуваності та загальна статистика;
  • Створення шаблонів документів;
  • Можливість підключити та використовувати різні месенджери.

Додаток можна змінювати, програмувати і налаштовувати під свій бізнес. Ви можете зробити це самостійно по нашій документації чи за допомогою сторонніх компаній чи індивідуальних інтеграторів.

Також у Вас є можливість отримати безкоштовну консультацію з нашим спеціалістом по впровадженню, де ми можемо надати Вам варіанти адаптації готового рішення саме під Ваші потреби та задачі, обговорити можливість навчання персоналу при необхідності.

Скріншоти «CRM для клініки та медичного центру»

Відео: