Галузеві рішення

CRM з автоматизації інтернет-магазину на маркетплейсах

Як працює CRM з автоматизації інтернет-магазину на маркетплейсах

Додаток дозволяє автоматизувати процеси, які необхідні для використання в компаніях, які продають свої товари на різних маркетплейсах.

Що реалізовано у додатку:
  • Налаштована інтеграція зRozetka;
  • Налаштована інтеграція з Prom;
  • Налаштована інтеграція з Allo.ua;
  • Налаштована інтеграція з Новою поштою;
  • Налаштована інтеграція з Укрпоштою;
  • Налаштована інтеграція з JustIn;
  • Налаштована інтеграція з Email;
  • Налаштована інтеграція з sms;
  • Налаштована інтеграція з Privat24;
  • Налаштована інтеграція viber;
  • Налаштована інтеграція Telegram;
  • Налаштований та автоматизований бізнес-процес Замовлення клієнта;
  • Налаштований та автоматизований бізнес-процес Замовлення постачальнику;
  • Завантажено базу клієнтів;
  • Налаштовано інтеграцію з телефонією;
  • Налаштований звіт “Баланс клієнтів”;
  • Налаштований звіт “Статистика замовлень”;
  • Налаштований звіт “Взаєморозрахунки з постачальниками”;
  • Налаштовані шаблони документів;
  • Реалізований функціонал складського обліку та логістики;
  • Реалізована інтеграція з Checkbox (Формування та друк чеків, формування електронних чеків, відправка чеків клієнтом).

Додаток можна змінити, програмувати та налаштовувати під свій бізнес. Ви можете зробити це самостійно за нашою документацією або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програм.

Скріншоти «CRM з автоматизації інтернет-магазину на маркетплейсах»

Відео: