Галузеві рішення

CRM для автоматизації РРО для малого та середнього бізнесу

Як працює CRM для автоматизації РРО для малого та середнього бізнесу

Додаток дозволяє автоматизувати процеси товарного розрахунку та РРО, які використовуються для щоденної роботи в малому та середньому бізнесі, реалізованого на базі OneBox OS.

Що реалізовано в додатку:
  • Допомога в оформленні тарифа CheckBox;
  • Підключення CheckBox до OneBox OS;
  • Налаштований бізнес-процес з відкриття зміни касиром, необхідний для продажу товарів, послуг;
  • Налаштовані автоматичні дії, які дозволяють друкувати чек відразу після продажу та автоматично керувати його клієнтом різними засобами комунікації (email, viber, sms);
  • Формування і друк чеків;
  • Формування електронних чеків;
  • Інтеграції з email, viber, sms;
  • Можливість застосування функції як на робочому столі так і на мобільних пристроях (IOS, android);
  • Навчання та консультації щодо застосування функціонала по автоматизації РРО.

!ВАЖЛИВО З 01.01.2022 р. в Україні РРО зобов'язаний для ФОП (2-й , 3-й групи ) , якщо ви відноситесь до цих категорій підприємців - Вам необхідно вести товарний облік? при цьому обов'язковими умовами є формування та видача клієнта чеків в електронному чи паперовому режимі вигляді.

Додаток можна змінити, програмувати та налаштовувати під свій бізнес. Ви можете зробити це самостійно за нашою документацією або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програм.

Скріншоти «CRM для автоматизації РРО для малого та середнього бізнесу»

Відео: