Галузеві рішення
CRM з продажу та сервісного обслуговування автомобілів
Як працює CRM з продажу та сервісного обслуговування автомобілів
Додаток дозволяє автоматизувати процеси які щодня використовуються автосалоном при продажу та сервісному обслуговуванні автомобілів
В даному додатку автоматизовані такі бізнес-процеси:- Вхідне звернення клієнта - цей процес призначений для первісної обробки потенційного клієнта за певним скриптом після чого визначається приналежність клієнта до тієї чи іншої групи і запускається наступний ланцюжок процесів.
- Пропущений дзвінок - процес призначений для того щоб всі звернення які надійшли в автосалон були в 100% оброблені. Таким чином для реалізації даної автоматизації спочатку необхідно підключити телефонію і в налаштуваннях вибрати номери з яких перетворювати припущенні дзвінки в задачі і на кого їх призначати.
- Робота з лідом - даний процес використовується для того, щоб спочатку зняти побажання у клієнта, що конкретно його зацікавило, відповідно до визначених умов визначити тип клієнта, інтерес до моделі авто (або ж до інших послуг) і т.д. і в залежності від певних умов цей процес або закривається або ж перетворюється в угоду.
- Запис на Тест-драйв - даний процес призначений для того, щоб була можливість в подальшому вивести в звіти дані і визначити наприклад, яка модель авто більше користується попитом, скільки зроблено тестів і скільки придбано авто і багато іншого , а також для того щоб менеджер, який супроводжує клієнта на тест-драйві , планував свій робочий графік.
- Угода - даний процес є одним з кінцевих в процесі продажу в якому буде відображено дані про клієнта, що він придбав, вартість угоди, хто менеджер клієнта і т.д. Після чого на основі завершених угод система автоматичному режимі згідно налаштованих умов формує звіти які в подальшому можна використовувати наприклад, в розрізі ефективності продажів по кожному менеджеру.
- Оцінка якості - процес призначений для того, що після відвідування автосалону або ж сервісу клієнти могли залишити суб'єктивну оцінку про якість їх обслуговування як даною компанією в цілому так і певним співробітником. Отриману зворотний зв'язок можна в подальшому використовувати для настройки показників KPI які можуть впливати на зарплату кожного менеджера.
- календар тест-драйвів;
- запис на сервіс;
- конфигуратор опцій автомобілів і т.д.
Додаток можна змінити, програмувати та налаштовувати під свій бізнес. Ви можете зробити це самостійно за нашою документацією або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програм.
Скріншоти «CRM з продажу та сервісного обслуговування автомобілів»