Галузеві рішення

CRM для юридичних компаній

Як працює CRM для юридичних компаній

Додаток дозволяє автоматизувати процеси які необхідні для використання в компаніях що надають послуги в юридичній сфері.

Що реалізовано в в додатку:
  • Налаштована інтеграція з 1С (за допомогою обміну файлами xml);
  • Налаштована інтеграція з Facebook;
  • Налаштована інтеграція з Google Calendar;
  • Налаштована інтеграція Опендатабот;
  • Налаштована інтеграція з поштами;
  • Налаштована інтеграція з телефонією (рекомендуємо Binotel);
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес Зустріч;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес Договір;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес Доповнення до договору;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес Заява про конфлікт інтересів;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес Справа;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес Звіт юриста;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес Заява про ознайомлення з матеріалами справи;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес Довіреність помічникові;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес для Розрахунку завантаженості співробітників;
  • Налаштовані шаблони документів які необхідні для юридичної сфери;
  • Налаштування автоматизації розрахунку і виплати заробітної плати;
  • Налаштування автоматизації фінансового обліку;
  • Налаштований і автоматизований бізнес-процес для додавання нових юристів в справу.

Додаток можна міняти, програмувати і налаштовувати під свій бізнес. Ви можете це зробити самостійно по нашій документації або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програмістів.

Скріншоти «CRM для юридичних компаній»

Відео: