Галузеві рішення
CRM для юридичних компаній
Як працює CRM для юридичних компаній
Додаток дозволяє автоматизувати процеси які необхідні для використання в компаніях що надають послуги в юридичній сфері.
Що реалізовано в в додатку:- Налаштована інтеграція з 1С (за допомогою обміну файлами xml);
- Налаштована інтеграція з Facebook;
- Налаштована інтеграція з Google Calendar;
- Налаштована інтеграція Опендатабот;
- Налаштована інтеграція з поштами;
- Налаштована інтеграція з телефонією (рекомендуємо Binotel);
- Налаштований і автоматизований бізнес-процес Зустріч;
- Налаштований і автоматизований бізнес-процес Договір;
- Налаштований і автоматизований бізнес-процес Доповнення до договору;
- Налаштований і автоматизований бізнес-процес Заява про конфлікт інтересів;
- Налаштований і автоматизований бізнес-процес Справа;
- Налаштований і автоматизований бізнес-процес Звіт юриста;
- Налаштований і автоматизований бізнес-процес Заява про ознайомлення з матеріалами справи;
- Налаштований і автоматизований бізнес-процес Довіреність помічникові;
- Налаштований і автоматизований бізнес-процес для Розрахунку завантаженості співробітників;
- Налаштовані шаблони документів які необхідні для юридичної сфери;
- Налаштування автоматизації розрахунку і виплати заробітної плати;
- Налаштування автоматизації фінансового обліку;
- Налаштований і автоматизований бізнес-процес для додавання нових юристів в справу.
Додаток можна міняти, програмувати і налаштовувати під свій бізнес. Ви можете це зробити самостійно по нашій документації або за допомогою сторонніх компаній або індивідуальних програмістів.
Скріншоти «CRM для юридичних компаній»
Відео: